Wednesday 3 September 2014

Indretningsarkitekt


Indretningsarkitekt



Indretningsarkitekt
Indretningsarkitekt




Indretningsarkitekt



Aflytning af denne ubevidste terræn er roden for godt design.
Samtaler med en række af forskellige personer fra klienter til indretningsarkitekter, byggeri ledere til projektledere og konkluderede, at der er målbare, universelle indikatorer for succes kan måles via anec­dotal beviser eller formelle postoccupancy evalueringer. Hermed en forkortet taksonomi.
Programmet behov og klienten er opfyldt

Indretningsarkitekt


Essensen af indretningen er problemløsning. En kunde har en række betragtninger og direktiver om en plads. En design-practitioner er bevaret. Den resulterende design er kun vellykket, hvis det løser de problemer der har været­beskrevet i programmet. Ingen mængde af visuelle fyrværkeri kan cir­cumvent dette centrale transaktion mellem klient og designer, Indretningsarkitekt, dynamisk, der sætter processen i gang.
Programmet forventninger bør ikke blot være opfyldt, men overskredet. Et vellykket design inkorporerer alle variabler klienterne troede, de havde brug for for at nå deres ønskede resultater, såvel som de immaterielle værdier de aldrig overvejet. En designer's rolle er at guddommelige hvad spørgsmål forbliver usagt efter­funda mentale program parametre er blevet skitseret, og at være opmærksom på de behov og forventninger, som udvikler sig efterhånden som projektet skrider frem. I den ende, hvor tæt det færdige projekt harmonerer med det ønskede resultat? Brugbar­cess primært vedrører egnethed og relevans i en bestemt kontekst og en klients behov.
Tilfredse kunder - uanset om denne klient er individuel eller kollektiv enhed - i mange faconer, størrelser og adfærdsmønstre. Nogle er åbenlyst i deres entusiasme, andre tilbageholdende. "For mig er en tilfreds kunde er en som jeg aldrig hører fra," griner konsulent Thomas Polise, hvis klienter kontakt ham kun "når noget er ødelagt eller gået galt." For arkitekt og designer Richard Kronick af Gerner Kronick + Valcarcel, Indretningsarkitekt, arkitekter, som udfører avanceret kontrakt og beboelse arbejde, en tilfreds kunde er "en tilbagevenden­ing klienten, Indretningsarkitekt," der inddrager hans virksomhed for mere arbejde når de oprindelige joint venture er afsluttet. Markér oller af MOVK, en ung praksis, der har specialiseret sig i nye medier og detailsalg projekter, er enig i den primære indikator for succes, og også kreditter mund-til-mund henvisninger som "en af de bedste måder til at skabe nye forretningsmuligheder." en vellykket projekt inspirerer til den klient til kampagne om designer's vegne.

Indretningsarkitekt


Arkitekt Guillermo Garita, af den faste Datum-0, Indretningsarkitekt, minder om en klient som han for nylig afsluttet og der har kontakter Garita til godkendelse forud for enhver justering større end udskiftning af en pære-sådan er deres engagement for at integriteten af sin endelige udformning, deres tro på hans dømmekraft, Indretningsarkitekt, og deres ultimative sat­isfaction med resultaterne.
Afslutningsvis Kronick påkaldelsen forslidt men alligevel passende ordsprog: "Du er kun så god som dit sidste projekt."
Projektet styrker klientens identitet

Indretningsarkitekt

Design skal ikke
Konstruktionen skal ikke kun tage hensyn til de pragmatiske aspekter af programmet -
Quotidian vedrører f. eks. lagerfaciliteter, rigeligt dagslys, og techno­logisk og akustiske krav - men afspejler og forstærker kundens identitet. Whethertheclientis en hugecorporatebrand ora small business,inte­rior design er både et middel til selvudfoldelse og en potentiel marketing tool - et af de mest konkrete og varige grunde en virksomhed til at fremlægge sine værdier og ideologier.

Indretningsarkitekt




Indretningsarkitekt



No comments:

Post a Comment