boligindretning
boligindretning
Systemet i praksis
Selv når du bruger en klient-defineret tilgang til måling, hvor bygherren definerer "kvalitet," indretningsarkitekt bærer ansvaret for sporing, måling, og som handler om resultater. Gennemførelse af et målesystem kan være en udfordring for indretningsarkitekter der aldrig har brugt en formel evaluation metode, men processen er ikke svært.
•
Forventninger. Før projektet starter, medlemmer af client team mødes for at identificere deres forventninger.
•
Kvalifikationer. I løbet af projektet og ofte ved afslutningen af hvert projekt fase, boligindretning, designteamet bruger forventninger dokument (de
Ridsede ovenfor) for at forblive fokuseret på at opfylde kundens udtrykkelige mål og målsætninger. Indretningsarkitekten og klienten arbejder sammen for at gøre nogen mid-ændringer, der kan være nødvendige.
boligindretning
•
Evaluering. Ved projektets afslutning, medlemmer af client-teamet deler deres holdninger til at vurdere hvor godt deres forventninger blev opfyldt.
•
Handling. Når evalueringen er færdig, indretningsarkitekt disseminates resultaterne af klientens vurdering af designteamet memnemlig at gruppefritagelser og udarbejder en plan til tilbagekobling.
Målesystemet er beskrevet her, er en ramme, boligindretning, og indretningers eller design-grupper bliver nødt til at tilpasse den til at flugte med deres egne genereresness mål. Uanset hvordan processen er tilpasset, designere skal bruge den ultimative proces med følgende grundlæggende retningslinjer i betragtning:
•
Formalisere processen hele tiden inden for organisationen.
•
boligindretning
Integrere måling med projektet.
•
Administration af en uengageret og uvildig part; projekt ejere skal ikke måle deres eget arbejde.
•
Kommunikere så alle medlemmer af selskabet kan omfatte og let at forstå.
•
Brug denne proces til at berige hele organisationen, ikke kun et par cardioglycosiders laveviduals eller sågar enkelte projektgrupper, boligindretning, dele viden fra processen i hele organisationen så alle kan lære af hvert projekt.
Fordelene ved denne proces/resultat målesystem er mindst tre gange.
boligindretning
1. Den omstaendighed , at en designer måler tilfredshed, samt den videnskabelige : designer anvender, vil hæve klientens opfattelse af designerens værdi. Det er, at en designer beder om feedback kan være vigtigere end forslag klienten. Desuden er alle løbende kvalitetsproces kan forventes at forbedre løbende kundeforhold.
2.
Det designerwill være i en konstant proces af discoveryto identifyflaws i produkt og projekt. Denne proces vil give designer straks at tage skridt til at løse problemer i igangværende projekter. Og måske endnu mere vigtigt,thedesignerwill knowwhere til makeprocess forbedringer, der vil gavne projekter og kunder i fremtiden.
3.
Designeren kan underbygge hans eller hendes værdi med konkrete foranstaltninger af perudførelse knyttet til virksomhedens strategi, og de kan kommunikere disse foranstaltninger til kunder, boligindretning, potentielle kunder og samarbejdspartnere.
KONKLUSION
Hvis designere og klienter
Hvis designere og klienter nøje tilse og pleje kunderelationer,
boligindretning
De både få umiddelbare og langsigtede fordele.
Flittige relationship management forventes at medføre en positiv oplevelse for alle parter involveret i projektet. Og der er stor værdi i, boligindretning, at immaterielle følelse af glæde og udføreledelsespersonale. For design-virksomheder, f. eks. individuel designer's følelse af personlig tilfredshed tilføjer værdi, fordi en tilfreds medarbejder omsættes til lav personaleomsætning.
No comments:
Post a Comment